webwinkelwaarborg

Tech geselecteerd door Experts

waarborg facebook twitter
0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Retourneren


Bij Hubbit.nl heb je voor al je bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel beoordelen, tenzij anders vermeld.

Het is raadzaam om voor gebruik het artikel te controleren op eventuele beschadigingen of fouten. Mocht er iets niet juist zijn of constateer je een beschadiging, dan gelieve hierover binnen 5 dagen na ontvangst contact met ons op te nemen (zie hieronder voor meer uitleg).

Wanneer je niet tevreden bent over het artikel, dan kun je het binnen de zichttermijn retourneren. Ook actieartikelen en artikelen uit de opruiming kun je binnen de zichttermijn retourneren. De kosten voor het retour sturen van een bestelling zijn voor rekening van de koper.

Hubbit.nl hanteert regels voor retourneren.

Mocht je de bestelling willen retourneren, dan kan dit uitsluitend als deze:

  • binnen de zichttermijn van 14 dagen is aangevraagd. Daarna dient het product binnen 14 dagen te worden teruggestuurd.
  • gebruik hiervoor bij voorkeur het herroepingsformulier voor dat u hier kunt downloaden. Stuur dit formulier mee met de retourzending of mail dit naar service@hubbit.nl
  • U mag het artikel beoordelen/gebruiken zoals dat ook in een winkel mogelijk is
  • het artikel dient in een zo origineel/oorspronkelijk mogelijke staat te worden retour gezonden, gelieve in de originele verpakking. Bij beschadigingen die ontstaan zijn doordat de klant meer gedaan heeft dan noodzakelijk was om het product te beoordelen, wordt die schade zo redelijkerwijs mogelijk verhaald op de klant. Daarom adviseren wij u om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren.

Sommige artikelen mag je alleen retourneren als de verpakking ongeopend is. Dit geldt onder andere voor artikelen:

  • producten speciaal vervaardigd conform instructies van de consument kunnen niet worden geretourneerd (bijv. gemonteerde fietsen en op speciaal verzoek geschilderde schilderijen);
  • als de seal van een cd, cd-rom, dvd, game of softwareartikel is verbroken, mag het artikel niet geretourneerd worden

Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het volgende van belang:

  • Voeg altijd de retourbon, pakbon of factuur bij je retour.
  • Stuur je meer dan één pakje terug en heb je maar één retourbon, voeg dan bij de andere pakjes een briefje met daarop je naam, adres en ordernummer.
  • Bij een 'hangend vervoer'-artikel: bevestig de retourbon stevig aan de plastic beschermhoes.

Voor meer informatie verwijzen we je naar onze algemene voorwaarden.

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn artikel retourneer?

Als je de bestelling al hebt betaald, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Het aankoopbedrag (inclusief de door jouw betaalde verzendkosten) wordt spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. De kosten voor het retoursturen van de producten worden niet vergoed.  Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De koper is verantwoordelijk voor de zending. Als je nog niet hebt betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen.

Ik snap niet hoe het product werkt. Wat kan ik nu doen?

Bij de meeste elektronica en producten wordt een uitgebreide handleiding meegeleverd. Deze kun je natuurlijk als eerste even doorlezen. Je kunt altijd ook nog even op de website van de fabrikant kijken of contact met hen opnemen. De meeste merken hebben een goede klantenservice die je kunnen helpen bij specifieke vragen over een product.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?

Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer dan blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, kun je ons op de hoogte brengen door een e-mail te zenden naar service@hubbit.nl . Wij zullen dan binnen 2 werkdagen reageren hoe we dit gaan oplossen.

Na het openen van de verpakking heb ik een defect ontdekt aan mijn bestelling? Wat gebeurt er nu?

Wanneer een product direct bij aankomst niet goed functioneert of helemaal niet werkt dan dien je een e-mail te zenden naar service@hubbit.nl. Wij zullen je doorgaans binnen 2 werkdagen laten weten hoe het probleem zal worden opgelost.

Heb ik garantie op aangekochte producten?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Daarnaast gelden voor bepaalde artikelen fabrieksgaranties. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie kunt u vinden in de documentatie en/of productomschrijving van het product.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:

  • Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid
  • Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Bij normale slijtage
  • Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing die bij het product is geleverd

Hoe kan ik een product terugsturen?

Hoewel service@hubbit.nl dagelijks vele producten in goede orde aflevert kan het natuurlijk gebeuren dat je bestelling bij aankomst of na een korte periode een defect vertoont. Wanneer dit defect zich bij ontvangst of binnen de garantieperiode voordoet dan gaan we dat probleem natuurlijk zo snel mogelijk oplossen!

Wanneer je een product retour wilt gaan sturen dan verzoeken wij je altijd éérst contact op te nemen met de serviceafdeling van Hubbit.nl. Zij kunnen je helpen om het probleem snel te verhelpen. De Service Afdeling van Hubbit.nl is te bereiken via service@hubbit.nl.

Belangrijk!

Na contact met de Servicedesk van Hubbit.nl krijg je aanwijzingen waar je het pakket naartoe kunt sturen en hoe je het pakket het beste kunt versturen. Volg deze aanwijzingen nauwkeurig om misverstanden te voorkomen.

Je kunt het pakket inleveren op een PostNL postkantoor of bij een PostNL postagentschap. Je krijgt hierbij een verzendbewijs. Bewaar deze goed deze kun je misschien nog nodig hebben. Let op dat je moet betalen voor het retour sturen van de bestelling en dat deze kosten voor rekening van de koper zijn.

Hubbit.nl kan geen zendingen onder rembours aannemen.

Het repareren van een product duurt gemiddeld twee tot vier weken. Hubbit.nl heeft geen enkele invloed op de reparatie termijn en kan deze niet bespoedigen. Hubbit.nl neemt geen producten in behandeling die niet bij Hubbit.nl gekocht zijn.

Na een succesvolle reparatie zullen wij je het product direct naar het door jou opgegeven adres terugsturen. Het is altijd mogelijk dat je product niet wordt gerepareerd, maar wordt vervangen door een ander exemplaar. Schade aan producten door misbruik (bijvoorbeeld water- of valschade) vallen niet onder de garantie. Eventuele kosten voor het verwerken van een door misbruik beschadigd product worden verhaald op de koper.

Heb je een andere klacht?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Je dient dit per mail te doen, onder vermelding van je naam en ordernummer (mits aanwezig). Je kunt deze mail zenden naar service@hubbit.nl. Je ontvangt doorgaans binnen 2 werkdagen bericht van ons terug.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan het Europese online geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/