webwinkelwaarborg

Tech geselecteerd door Experts

waarborg facebook twitter
0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Klantenservice + FAQ
Heeft u vragen of mededelingen betreffende uw bestelling? Stuur bij voorkeur een e-mailbericht aan: service@hubbit.nl. Graag met vermelding van uw naam en adres. Uw e-mailbericht wordt in principe binnen enkele dagen verwerkt, maar u ontvangt niet op ieder e-mailbericht een antwoord per e-mail; andere reacties zijn ook mogelijk.            

U kunt de afdeling Service op werkdagen tussen 10:00 uur en 14:00 uur bellen op telefoonnummer 023-5430000.

1 Veelgestelde vragen
1.1 Heb ik garantie op mijn aankoop?

Uiteraard heeft u garantie op uw aankoop. De garantiebepalingen zijn opgenomen in de Algemene Voorwaarden.

1.2 Kan ik mijn aankoop ophalen in de HUBBIT?
De HUBBIT heeft geen mogelijkheid de aankopen op een locatie te laten afhalen. Er worden speciale afspraken met de fabrikanten en leveranciers gemaakt om de aanbiedingen mogelijk te maken en daar past enkel een verzending per post  bij.
1.3 Wat zijn de levertijden voor de HUBBIT?
Uw bestelling wordt doorgaans binnen 5 werkdagen naar het door u op gegeven adres verzonden. Indien er een afwijkende levertijd van toepassing is wordt dit bij het product op de site vermeld. HUBBIT hanteert superscherpe prijzen die voortkomen uit de speciale afspraken met de fabrikanten en leveranciers. Hierdoor is de levertijd doorgaans iets langer als u gewend bent van andere webwinkels maar dat ziet u dan ook weer terug in de prijs.
1.4 Kan ik mijn bestelling na betaling nog annuleren?
Als u onverhoopt uw bestelling wenst te annuleren kunt u dat altijd aanvragen bij onze service@hubbit.nl Er is in verschillende situaties een mogelijkheid om een bestelling te annuleren, hierin hanteren wij de Algemene voorwaarden maar ook de klanttevredenheid weegt bij ons hierin heel zwaar mee.
1.5 Wat is het bankrekeningnummer van HUBBIT?

Het IBAN nummer van de HUBBIT is: NL26ABNA0442398468

1.6 Als ik een BTW factuur of kopie factuur nodig heb kan dat dan?
U krijgt altijd automatisch de factuur toegemaild als u een bestelling geplaatst heeft, mocht u een kopie factuur willen ontvangen kunt u deze altijd opvragen bij onze service afdeling via email service@hubbit.nl
1.7 Waarom staat mijn order in de wacht?

Als uw order in de wacht staat betekent dit dat de order voorbereid wordt om te worden verzonden. Als de order verzonden wordt ontvangt u hier van bericht ongeacht of het een pakketverzending of een download betreft.

1.8 Staat uw vraag er niet bij?
U kunt contact met ons opnemen via het contact formulier rechts op deze pagina. 
Neem contact op
* Verplichte velden